ont ont ont

vaknade vid nio tiden för att jag hade världens värk. kunde inte somna om heller. så vände jag hål o allt. inget gick. Gick och tog en tablett mot värken, sen kollade jag på tomten är far till alla barnen. Länge sen när jag såg den. Ska ta en dusch och sätta på mig myskläder och plugga lite. ska göra 2 prov på so som jag har missat. Sen läsa klart biologin. Sen plugga matte så jag hinner ikapp alla pluggisar, så jag kan iallafall någonting på diagnosen på matten om nån vecka. Sen var jag ju så jävla dum igår, när jag tog ut alla mina pärmar efter matten, så såg glömde jag spanska pärmen. Jag kommer ju på det när jag är halv vägshem. haha så glömsk är jag. borde köpa ett minneskort på nån affär och sätta in i huvet hahaha, men duschen väntar. puss! :)



bilden är från sandviken igår.
förlåt men jag var as trött så ah, bjuder på en morgonbild på mig i stan.

2009-09-26 @ 11:46:09 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0