...

cha bloggen!
va i valbo efter skolan, hittade en mobil,sims spel,bas,dator, som ja ville ha x) ska iallafall få en mobil utav mamma sen, aja när ja kom hem så kollade ja på twilight, o sen va jag tvungen o läsa min bok "anne frakns dagbok". fattade nästan inget? hon skrev ju ingenting om kriget. bajs på henne. läste ut den också, då borde ingegerd va glad tkr ja ;o ! aja ska väl plugga lite matte o engelska i helgen, ska jobba ikapp dom andra hihi. ska bara kolla på filmer resten av kvällen. ska inte sitta vid datorn. helt seriöst orkar jag inte me den nu?. för att ja har en sån gammal dator igen. borde egentligen spara till en ny, men först ska ja köpa tröjan på nätet. sen spara till en bas o sims 3, o en ny bärbar dator. hallå? jag är bara tretton år o fyller fjorton, o jag sparar mina pengar för riktiga grejer?. helt sjukt att ja gör de, och jag vill inte att mina föräldrar o farmor ska slösa pengar på mig likson. mormor o morfar har inte inte ens kontakt med. även att dom bor 6 km bort från mig. och farmor bor utanför sthlm. och jag har mer kontakt med henne än mormor o morfar som bor bara i hammarby!. helt sjukt egentligen, mormor o morfar hade bara mig o evelina som barnbarn, för jag har ingen moster eller morbror. hon la aldrig ut pengar på mig o evelina. bara pengar när vi fyllde år, och en femtiolapp när vi hade namnsdag, och farmor kan vi bara ringa till när vi behöver pengar, oså får vi ibland de också. och hon har 8 barnbarn i både finland och i sverige. och jag o evelina är bara tjejerna o resten är killar av våra kusiner. haha så mobbat. men ah., jag tycker inte så mycket om att folk slösar pengar på mig? ni som läser de här tycker väl att ja är helt sär men so what?. men ahja. skriver mera i bloggen imorgon.

2009-09-04 @ 22:33:40 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0