;/

gick upp vid kvart över sex, fixade mig. sen gick ja till skolan me evelina. la in mina grejer i skåpet, pratade lite med becca. sen hade ja klassråd o svenska sen halva svenska lektionen så skulle vi gå till lilla gympasalen o ta skolfoto. såg säkert as ful ut ;o . men ah , gick tillbaks till skolan när de va klart, så vare lite svenska. sen en liten rast, så hade vi profiltid. tog bild då . sen håltimme i 30 min. sen vare fysik. sen spanska,sen so. såg en as sjuk film på so om stenåldern. helt sjuk. sen slutade vi vid kvart över tre. tog mina böcker o traskade hemåt. kollade på bonde söker fru när jag kom hem hehe. sen idol 2008, sen har jag läst historia o biologi. glömde engelskaläxan i skåpet. gash :s men ska ta de lite lungt nu, ska väl läsa klart i biologi boken sen ska ja kolla på nån film. ska lägga mig tidigt idag faktist (kommer ändå somna vid halv tolv) hehe , men ah skit samma. aja men ha de så bra. puss :) <3


2009-09-03 @ 17:40:34 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

träffa mig gjorde ni ååh ;)

2009-09-03 @ 21:41:39
URL: http://juliakaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0