dagen

gick upp kvart över sex som vanligt. fixade mig, åt lite, väntade på evelina, gick till skolan, la mina grejer i skåpet. gick som vanligt till evelina fanny becca o nän. sen började vi kvart över åtta, tog mina no grejer, ragnhild va inte på lektionen så vi hade ingen lärare :D kladdade på tavlan för att ja inte fattade nåra frågor. sen slutade vi kvart över. vi gick så klart 5 min tidigare (a) sen gick ja philip o hanna ner på storvik. vi köpte mums mums på ica. sen fixade vi philip såklart, haha!. sen gick vi tillbaka till skolan. hade spanska, skit tråkiiigt. sen efter de hade vi håltimme i 1 timme o 30 minuter typ. så då gick ja hem o fixade min gympa kläder. sen mötte hanna mig vid parkhallen, så cyklade vi till ica igen för vi skulle köpa choklad. sen cyklade vi till gungan. haha, sen efter de cyklade vi tillbaka till skolan. då hade vi bild. min pärm är lääääääääääättt snyggast! älskar lila, ja ni ser ju hur bloggen ser ut hhha :D ! <3 efter bilden skulle vi ha gympa så gick vi till parkhallen o väntade o väntade o väntade på våran vikare. för micke är i finland, så då kom inte vikarien, vi väntade minst i 20 minuter på den jäääävla personen!. så till slut gick alla hem, haha tänk om vikarien kom så va ingen där. hahaha så ägd isf!!!. då gick ja hem, tur att ja inte bor sååå långt bort hehe :) kollade lite på tv, sen kollade ja på änglagård. sen somnade evelina ojag i min säng. asså hon låter förjäävligt när hon sover ;oo ! ja kmr få öronvärk snart. hon sover nu också. hahha!. men nu sitter ja här o jätte ont i knäet. hahha sämst nu!! hahha :D men nu ska ja äta nått. men puss , smsa ikv :) . <3

jag: evelina! först sover du, sen helt plötsligt är du pigg o smsar,sen somnar du igen :o
evelina: haha jag vet , mitt liv är bäst
jag: öh not -.-

2009-09-21 @ 18:00:05 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: hhannadror

bäst på att klottra! (y) <3

2009-09-21 @ 18:28:40
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0