är så jävla fucking fitt irriterad!

jag måste skaffa hårfärg innan jag får nå fel
de ska ju va skolfoto nu på torsdag för mig
jag har inga snygga kläder,mitt hår ser helt fuckad ut
och jag vågar inte köpa färg på affären heller
för man vet ju aldrig om de kan bli missfärgat
iförsig de kan de väl hos frissan också
men de händer sällan. asså gud är så
jävla trött på mitt hår så jag har god lust
att raka av mig håret!
ni som säger att jag har jätte fint hår
då ska jag säga att mitt hår
är tusen gånger mer slitet
för jag plattar håret nästan varje dag
duschar håret typ varanan dag
och jag fluffar upp håret,
jag har färgat de så många ggr
jag använder hårspray ibland
de är jätte mycket
så jag har inge fint hår alls,
titta själv hörni!
på en orginalbild
"förlåt. de blev typ tuttbild".
men ni ser på mitt hår,
de ser inte SÅ slitet ut
men de är irriterande
när man håller på med det
så va tkr ni? ska jag snagga
håret ? ;)
2009-09-01 @ 19:46:13 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0