14.37

gick o la mig vid två tiden inatt. hade kollat på änglagård såklart. vaknade vid halv tolv, kollade på himlens hjärta. va tvungen bara, annars suger den. sen kollade ja på kändisdjungeln "repris". sen vid två tiden så åt ja lite, sen duschade jag, o klädde på mig. och nu sitter jag här o väntar tills klockan ska bli 15.05 då börjar andra avenyn repris. har kollat på de minst 3 ggr nu o nu minns ja knappt va som hände haha. ahh, idag blire inge speciellt. ska fixa lite grejer oså. men ah hörs ikväll när jag skriver mera. puss! :)

& JAG ÄLSKAR ER ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG VARJE DAG.
EN PUSS PÅ ER ALLA :) <3

oså tänkte jag ändra bloggen IGEN. rosa o vitt passar inte till hösten tkr jag, de är mer sommar. aja de blir väl mörka färger nudå :) aja jag fixar de till kvällen.

2009-09-19 @ 14:42:28 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0