-

på morgonen hade ja engelska, sen teknik, sen 1 timme o 40 minuters håltimme så då gick ja o fanny till ica, sen tillbaks till skolan, sen gick ja hem me evelina, för ja ville byta kläder, så gick ja tebaks te skolan, sen hade ja typ en timme kvar på håltimmen, så ja gick till okq8 , sen tillbaks, sen vare matte, sen kvart i två slutade vi, sen gick ja hem, kollade på tv, sen kom mamma hem så frågade hon om jag ville till valbo, så åkte vi dit, för ja ville ha nå snyggt på skolfotot som ska vara imorgon :o , aja kom typ nyss hem från valbo. just nu sitter jag o snackar me jocke :) , ska väl tvätta bort sminket o kika tv , OCH NÄSTA VECKA BÖRJAR AAAAANDRA AVENYN!!!! :D:D:D:D:D ååååååååh har saknat de som bara helvete :oooo !. aja puss på er alla <3

på tekniken:
mathilda - ragnhild! de går fan inte!
så hjälpte hon mig,
efter 10 min typ
mathilda- MEEEEEN! DE GÅR JU INTE
kabbelgrejen går ju fan av hela tiden ;o
(efter nån minut, hade jag lungat ner mig)
ragnhild- mathilda går de bra?
mathilda- nehh, de suger de här
ragnhild- suger de?
mathilda- eh ja ?
nån minut efter
ragnhild- mathilda, du sa ju att de här suger och att de inte går nåbra
och ändå står du kvar här o fipplar me tången o kabbeln, oså säger du inte fula ord heller
mathilda- mmh, men va ska ja göra annars då? glo in i en vägg? . ja men ja försöker väl
hålla min käft stäng för fula ord, för man får ju tydligen inte svära i skolan -.-'
____________________________________________________________

måndags NO med ragnhild:
ragnhild- ibland måste vi föröka oss
mathilda- hahahah! hallå de heter knulla x)
klassen- ASG! men sällan mathilda x)

2009-09-02 @ 19:01:31 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0