tröttare människa finns inte

Satt lite länge igår vid datan. ja va ska man säga. somnade vid nån tid, vaknade vid fyra tiden imorse. odå trodde jag att jag skulle upp. om de va så, så skulle jag dö!. ja bah: ååh två timmar kvar, åh va skönt! sen vaknade jag vid sex tiden bara för att mamma va uppe. så ah, somnade lite då. gick upp nu för 45 min sen. har fixat mig lite nu. är bara håret o ansiktet kvar. ååh ! kul o ha gympa idag igen :o har as ont i mina tummar o armar för vi spelade volly boll. jag sköt upp bolen upp till taket nästan. haha, då blev jag alldeles röd på händerna. haha, ah nu sitter jag här o kan inte ha upp ögorna f*n men ah, när jag kommer hem ska jag skita i datan. måste plugga till engelskaprovet imorrn.. oså måste jag sova. o duscha. men om ni saknar mig för mycket så kan ni smsa eller ringa. puss lovers <3


2009-10-20 @ 07:07:47 Permalink


Kommentarer
Postat av: Dadibooi

Jag är mkt tröttare än dig (a)

2009-10-20 @ 12:15:50
URL: http://boois.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0