tråkig dag

Hade diagnos idag på matten, gick sådär. Sen var det spanska, jätte tråkigt. sen svenska, as tråkigt. Sen mat. ah eller de kallar inte jag mat. hatar fisk. Sen var det so. rätt så kul iallafall på lektionen. Sen var de 1 timme o 20 min håltimme.  va rätt så skönt. Sen va de gympa. Sen gick ja hem, åt lite mat. sen gick evelina o jag ner på storvik o tog ut pengar till min mobil till sms. Sen köpte vi lite godis på lordgården. Sen fixade vi lite på okkukåtta. Sen gick vi hem.. o nu sitter ja här o väntar tills filmen är klar som hanna har gjort till mig (a) kommer ut på bloggen sen när den är klar. så gulligt hiihi!. Men ah, är jätte trött förvånar mig inte om ja somnar i min säng. haha, men ah smsa ikv! har fått nya sms idag (: pusssss :* <3


2009-10-06 @ 16:58:12 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0