/ syster

                                                      det här är till min syster


vad ska jag börja. Du är helt unik människa, du ställer alltid upp för mig i alla lägen. du har verkligen gjort mycket för mig. och jag säger tack för att du finns. för de du har gjort skulle ingen annan ha gjort. jag är glad att jag har en syster som dig. som verkligen förstår en, med dig kan jag vara mig själv. och vi är typ som bästavänner. och de kan man säga att man är. för vi har ju jämt kul tillsammans. och jag hoppas att vi kommer o ha det hela livet. men du ska veta att jag älskar dig hur mycket som helst. jag kan verkligen göra allt för dig. och det vet du så mycket väl om. men de finns ingen bättre människa än dig i världen. när jag har problem så vänder jag till dig o säger precis va jag tycker. jag vill inte leva ett liv utan dig, de går bara inte. de skulle varit meningslöst. jag skulle inte klara en sekund. jag skulle få panik. du och jag har mycket minnen ihop. i snart fjorton år har de gått. tiden går fort när man har roligt, och de kan man verkligen säga att vi har de. ett gott skratt förlänger livet säger man ju. och vi kommer aldrig o dö. för vi skrattar så mycket. men du ska veta att du kan prata om precis allt för mig. lite dumt ändå att du sa till mamma att jag hade rökt, aja skit samma. men du ska veta att jag finns för dig ialla lägen. du kan prata ut för dig, jag älskar dig jätte mycket. vi är lika som bär, systrarna volt, syskorna flummonen.. ingen är bättre än dig. jag älskar dig syster. alltid du och jag tills graven. från dag ett till den sista. alltid du och jag, evelina och mathilda. jag älskar dig mest
/ din enda lillasyster mathilda.


2009-10-05 @ 19:42:17 Permalink


Kommentarer
Postat av: eevveh

aww såå sött! alltid! <3<3<3

2009-10-05 @ 20:03:35
URL: http://eeevveh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0