sweetie

Hej sötungar!

Sov minst två timmar på eftermiddagen jätte skönt! Var jätte trött när jag kom hem efter skolan. Så det va skönt o sova. Vaknade iallafall av en konstig dröm. Men ja, har duschat nu, sitter just nu o kollar på idol. Sen blir de o kolla på cirkus möller eller hur det stavas. Verkar sjuk iallafall haha! Men till kvällen ska jag smörja in mig i brun utan sol. Ska bli brun nu, är ju blek som en gås annars ju. De är inte snyggt, man ska va solbrun. Tummen upp på det! Oj juste skulle göra en ny header också idag. De blir nog lite senare ikväll, då fixar jag det. What ever, ska slänga mig i sängen nu o dricka vatten ist för cider nu. Men ska kolla på idol nu, Erik o Rabih är så j*vla snygga! Grrr, men fixar headern lite senare då. Puss <3


2009-10-23 @ 20:54:29 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0