skolan

Vaknade vid kvart över sex imorse. As jobbigt!. Fixade mig lite, gick till skolan typ vid kvart i, hade so gjorde ett prov på tätorterna. Sen va de engelska. Skit jobbigt. Sen va de slöjd. men de va inställd, så jag fick gå runt där, va me nåra oså. Sen va de no med ragnhild. så kul haha! hon bah: ni måste sluta o prata, jag blir så förbannad!. hahha lät så jävla kul, ja skrattade så ja fick ont i magen haha shit asså!. Sen va de matte. Fick beröm utav peho för jag pratade inte ett dugg på lektionen o jag o hanna satt själv för då jobbar vi mer annars pratar vi om en massa skit då får vi ingenting gjort. hiih!. aja , sen slutet av lektionen gick vi en liten runda runt skolan sen slutade vi. så gick jag hem, åt lite, åkte till sandviken o handlade lite, kom hem för nån kvart sen, ska packa lite nu. sen blire o va me hanna ikväll. ska sova hos henne (: ska typ gå vid halv sex tiden. så jag bloggar kanske mera ikväll majbye?. aja finns på mobilen hela kvällen om de är nått. men nu ska ja göra lite grejer innan jag lämnar huset. puss :* <3


2009-10-09 @ 17:09:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0