school today

Va i skolan idag. hade först engelska, sen teknik. Sämst på tekniken

jag smsade på lektionen, sen tog agnes min mobil för hon va irriterad på mig då.
så gav hon den till ragnhild.
agnes: men nu jävlar mathilda!
(så sprang hon me min mobil)
jag: AGNESSSSSS!
jag: RAGNHILD!!!
ragnhild: ja mathilda
jag: kan ja få tillbaka min mobil nu?
ragnhild: nepp
jag: men stoffe har ju mobil ju
stoffe: de har ja inte alls? ja gav dentill henne
ragnhild: ja de är sant. så va ska du säga nu då mathilda?
jag: men,, kan ja få tillbaka den?
ragnhild: efter lektionen är slut.
efter 40 min tog jag den när hon va borta (a)

ja. sen va det låååång håltimme. 1 timme o 40 minuter.
på den timmen hade de hänt mkt. vi har cyklat runt, tjaffsat me markus,
letat efter killarna, 
Jag och hanna har adoptera simon. de är våran son
haha!. Han har mycket förbud  nu. inte sitta vid datorn osv
och markus är så j*vla k*t i folk ;o
han höll på me mig hela tiden i trappen o i fönstret
och när jag skulle gå därifrån så kom han efter o kramade mig haha
han bah ska vi gå in på toan mathilda
shit asså, han får sätta på sin mamma ist haha.
sen va de matte, typ fick 13 rätt av 24.
som jag sa till peho. jag har inte hjärnan med mig när de är prov
men ah, sen slutade vi. kvart i två. och lärarna har tagit min mobil två ggr idag ;o
måste tydligen sluta me de nu. aja , är hemma nu. ska fixa mig nu
sen blir det sandviken o ta kort typ.
Men ni får smsa då. Puss hej :* <3

2009-10-07 @ 14:23:42 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0