saknat mig?

Hej allihopa !


Saknat mig? ja ska berätta om min lilla tråkiga kväll här hemma. Mamma ville att jag skulle städa o så här hemma, för hon vill ha hjälp med städningen o då är man ju inte dum o säger "Gö de själv, jag har lov nu". Så dum är man ju inte. Jag bor ju också här, då ska ju jag också hjälpa till. Ja, som sagt. Efter när jag har kollat på film så tömde jag diskmaskien,dammsög,torkade golven,tände ljus,bäddade mammas säng för o va lite snäll,lagade mat till mig själv. Så ja nåmer har jag inte gjort, Får se vad som händer imorgon, Jag vill absolut inte va hemma imorgon. Det är inge kul alls. Ska fråga mamma om jag får följa med henne till jobbet. De va länge sen nu. Men som sagt. Ska duscha o sånt lite nu. Sen mysa vid tv. Prata lite med mamma då såklart. Men som sagt jag skriver mer imorgon när jag vaknar. Orkar inte lägga in nå mer inlägg idag. Så puss på er alla <3


gammal bild från sexan. hade färgat håret där.
2009-10-24 @ 21:48:15 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0