på mammas jobb

Godmorgon allihopa! sovit gott? Inte jag, hade en konstig dröm inatt igen, Fattar inte varför? Vad får jag allt ifrån. Jag har ju inte kollat på skräckfilmer på länge ju. Aja har nyss duschat. Satt på mig kläderna, ska platta håret o  sätta på mig lite smink, sen blir o äta. Sen åker jag till Sandviken med mamma. Ska köpa nån mat till mig, så jag ska vara med på mammas jobb. Det är alltid kul , dom älskar mig där haha nejdå. Men jag blir borta hela dagen kommer hem vid nio typ kanske eller nåt. Beror väl på när hon slutar. Jaja, nu ska jag fixa mig, Puss på er <3

jahappp,,, lurad ?


bild från sommarkväll 08

2009-10-25 @ 10:29:06 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0