Öööh tråkig dag

Hade seriöst inga kläder o ha på mig. Man kan säga att jag hade mjukisbyxor, fult linne, och en ful ucla tröja i ljusgrå. wow jätte snyggt!. naat! Men som sagt, kom till skolan vid åtta tiden. Hade typ klassråd o svenska sen . Fast hanna och jag gick till skolsyster men hon va inte där. Så vi satt där minst i tjugo minuter, very fun. ähh så vare typ profiltid.sen va de lunch usch,  sen var det fysik, gjorde prov gick ganska såbra. sen va de spanska. halva spanskan gick vi på, sen gick vi ner till skolsyster igen. Sen tog de typ en halvtimme. sen blev de so. Hade vääärldens j*vla migrän. Ville inte gå hem heller de va typ en halvtimme kvar tills vi slutade. aja sen tog de slut, gick ner till parkeringen, åkte till banken o fixade lite grejer. åkte hem och åt, hängde upp mina kläder som hade tvättas. och nu sitter jag här. Ska typkolla på nån film. de va rätt så länge sen jag kollade på film haha. Men ja finns på mobilen om de är nått, men nu ska ja kila iväg o kolla film (; puss <3


2009-10-08 @ 16:49:52 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0