ny blogg, snyggare rosa

Hej gullungar!

Har fixat bloggen o sånt nu. Va tycks? :) Jag tycker att det blev mycket bättre än förut. Hade nåfel med bredden och sånt men jag har fixat det nu. Så ja. Fixade headern lite bara, de funkar nu då. Men måste ta nya bilder så det passar in med rosa. Rosa kläder Jaa! haha. Men ja, nu ska jag ta de lungt här, ska äta lite nu tror jag har inte ätit sen jag kom hem från skolan, sen dess har jag bara druckigt vatten haha. Men ja, jag ska ju byta ut cider o läsk mot vatten o juice. Och byta oboy mot juice. Vet ibland är det jätte svårt o sluta o dricka oboy, jag som har druckigt det i 14 år, asså hela mitt liv. Så man kan säga att jag är mycket beroende av oboy. Men juice funkar också. Bara om det är tropisk. De funkar alltid. Jah va ska man säga, hm har pratat med Evelina o Timmy i telefon också ett tag. Trevligt Trevligt! Dom sa skäggtaco till mig, Ja bah: öhh? vaf*n är det,? haha. de är ett annat ord för vagina, no condom, no sex. Haha! ja, har kollat lite på olika sidor med mamma här. Vill ha en grej "nämner ej" när jag fyller år. Kostar 1799 kr, inte så dyrt faktist. men nu ska jag ta nåt o äta. Men skriver imorgon när jag vaknar. Pusss på er göööllungar :* <3


2009-10-24 @ 00:27:15 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0