Mycket man vill ha

Inatt kollade jag ju på bubbelroom,nelly.com osv. Jag blev så kär i dom kläder som jag tyckte om. Herregud! Va så himla snygga. Wiiiho! Blir shoppa shoppa shoppa när jag får lön igen. Sen ska jag ju få en hel lön också det blir det alltid plus. Då blir det alltid najs. Och smink måste också handlas. Och en till jacka, eller kanske två. Då har man i ombyte. Plus vantar. Också måste jag ha pengar till mitt hår också. Ska fixa håret hos frisören sen också + färga. Så jag måste minst ha 8000 kr. Liksom jag är kär i pengar, kärlek o pengar är det bästa ju. Och jag låg o tänkte inatt vart jag ska flytta någonstans när jag blir myndig. Jo jag kom fram till Stockholm! De blir ju najs. Här liksom de är värsta lilla hålan. De är ju så j*vla tråkigt här. Stockholm ska det bli. Nån som hänger på? haha. Men nu har jag precis duschat, har mina snygga mjjjjukiskläder, oh me love! ska äta lite nu. PUSSS <3


jag älskar er ni som kollar min blogg
puss på er ni är unika :*

2009-10-11 @ 11:46:24 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

vi skulle ju flytta te thailand? :o

har du glömt de? :( <3

2009-10-11 @ 14:30:26
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0