my life

Nu ska jag berätta om mitt liv.

mitt namn är mathilda. och jag är 13 år, fyller år den 29 november född 1995. och när jag var liten så gick jag om en klass i skolan, så jag skulle egentligen gått i 8an nu. Men ja. jag bor i storvik en by utanför gävle. jag bor här med min familj, har bott här i 10 år nu i dethär huset. och jag går på hedängskolan. första året kan man väl säga. och på min fritid brukar jag shoppa ibland, ta de lungt o sitta vid datorn. och jag älskar mest sommaren, då kan man göra mera saker osv. Men ah, när jag blir stor vill jag ha 2,3 barn. och bo i stockholm kanske. och mitt utseende är blondt hår, halv långt, 167 cm lång. väger 52 kg. blågrön ögonfärg "ljusa". ett leende som aldrig dör. och det jag älskar mest är att vara tillsammans med nån. med en speciell person. och jag säger exakt vad jag tycker. och jag hatar verkligen falska vänner. har haft en del nu. bl a en person. ja kan berätta lite om mina förhållanden. första va värdelös kan man säga.  va bara 11år då. första kyssen blev de då den riktiga, sen tog de nåra år tills jag träffade viktor, lärde känna han i två år. sen va vi tillsammans två gånger. sen gjorde jag slut av nån anledning som jag ångrar lite grann typ. sen nåra månader senare höll ja på med en annan kille. sen blev de ett till förhållande med rickard. och alla dom här förhållande har varit korta. känns som att de är jag som gör problem typ?. men ja, har varit singel i 4½ månader nu. känns lite konstigt men ändå. man söker ju den rätta. och seriöst förhållande. ja och jag har bloggat sen i april,maj typ. men jag tog bort bloggen sen ett tag sen skapade jag en ny i augusti kanske. och det är den här bloggen. sen hade jag privat blogg. men den har jag inte längre. men ah.  nu kan man säga att jag har gått vidare nu. glömt allt som har hänt. ska skapa nytt. iförsig jag ångrar ingenting med dom jag har varit tillsammans med. men de är tydligen dom som har ångrat sig känns de som. men ja. och man kan säga en sak om mig iallafall jag är en märkestönt kan man säga. men va ska man skriva mera då. inge mer. men hoppas ni fick veta något som ja har skrivit nu. men hörs puss :*
2009-10-14 @ 17:40:17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0