min favoritplats är alltid upptagen..

Alltid när jag kommer hem från skolan, så lägger jag mig oftast i sängen o kollar på tv. Så kommer evelina hem, så lägger hon sig också i min säng. sen går jag därifrån för hon tar så j*vla mycket plats. Så sätter jag mig vid datorn istället. Så ligger hon där o sover!. I min säng! Tänk varför älskar alla min säng? De är en stor fråga som jag vill ha svar på. Hon ligger där 24/7 från när man slutar skolan tills vi ska gå o sova.Fatta sin egna syster i mitt rum 24/7. Hon lyssnar aldrig på mig när jag säger åt na o dra härifrån. Liksom Evelina skaffa höraparat!!!!! och på helgerna, då sätter ja på tv. och sänker ljudet så inte hon ska höra. för jag stänger ju dörren såklart. sen hör man att hon kommer man tänker ju "f*n hon får inte kommmma!". så ser ja att de är hon. då suckar ja och säger"jaha o va vill du då?" hon bah: kolla på tv. då blir ja förbannad o går därifrån, säger hela tiden att de finns en tv i vardagsrummet också + i hennes eget rum. Gah! jag hatar verkligen det.  Hon lyssnar ju inte heller. De slutar alltid me bråk om jag blir j*vligt förbannad. Då sluter de med att hon säger "J*vla fitta du är". haha bara för att jag säger att de finns en tv där ute i vardagsrummet också o inte bara i mitt rum. Men lilla gumman väx upp. man ska väl inte bli arg för jag säger åt dig o inte va i mitt rum. Oså med de här med att sova i min säng. Tänk om jag vill sova då. Så ligger du o tar upp hela sängen. Jag får ju knappt va i ditt rum. inte ens sätta fötterna vid dörröppningen. Så blir de för mig. Som en mur. Och när hon kommer in till mig då blir de frittfram som du vore blind o döv.

2009-10-14 @ 18:02:53 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: eevveh

ååh vad du är sööt. jag skrattar när jag läser detta. hahahahah xD <3 pusspuss jag älskar dig :D

2009-10-14 @ 18:46:50
URL: http://eeevveh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0