konstiga drömmar på nätterna!

Har så himla konstiga drömmar på nätterna. inatt drömde jag att va på nå läger me skolan. och vi skulle va i en stor basäng med hajar. och så skulle vi rida på hästar runt på en scen. oså att jag bodde i en djungel asså mitt hus i en djungel mitt i ett stort träd?. va får man allt ifrån. + varje natt drömmer jag nästan alltid att jag röker. haha! så sjukt.

Aja har alldeles nyss vaknat. ska äta lite nu, sen blir det hoppa in i duschen. Fixa mig och sånt. Sen drar jag till Valbo och Sandviken. Då hoppas att jag kommer hem med en jacka och skor. och kanske med mera också.
Men som sagt. Ska äta nåt nu. Men finns på mobilen, everytime. puss <3


Om höstlovet?...

jag vet inte vad jag ska göra på höstlovet. Hade iförsig varit JÄTTE skönt och åkt ifrån Gästrikland. Och speciellt Storvik. Har ju varit hemma hela de här året. Och jag har inte träffat farmor sen höstlovet förra året. Så jag tänker på om jag ska kanske åka dit?. är osäker. Jag tänker på först är. Att jag ska åka till Stockholm med buss alldeles själv! i ca 2 timmar. ojojoj! och att jag ska hem också. Sist var Evelina och jag nära o ta Gävle bussen från Stockholm. Lite pinsamt!. Men ska tänka på den här saken. Skulle ha varit skönt o åkt bort. Södertälje är ju jätte mysigt, nära Stockholm iallafall då blir det extra mysigt hihi. Men jag funderar på det nu. för farmor vill verlkigen träffa mig. Isf Evelina också men hon ska till Timmy då på höstlovet. Så jah. Så får se vad jag gör.


2009-10-04 @ 11:58:33 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: eevveh

åk till farmor !! annars ångrar du dig! ;o

2009-10-04 @ 20:17:16
URL: http://eeevveh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0