j*vla tönt

Hej allihopa!

Har varit på mammas jobb av nån anledning. För jag ville inte va hemma, är så tråkigt. Så jag hade inget annat val kan man säga. Så efter kl kvart i åtta åkte vi hem, köpte lite grejer på prix, sen åkte vi hem. kollade på ensam mamma söker, sen tog vi en promenix o postade lite grejs. Så kom nyss in nu. men ska kolla på mammas pojkar nu, puss <3


du som kommenterade anonymt på min blogg.

JAG GÖR VAFAN JAG VILL PÅ MIN FRITID.
JAG UMGÅS MED FOLK NÄR JAG VILL O NÄR JAG HAR LUST
IBLAND VILL JAG INTE UMGÅS MED FOLK
JAG ÄR MEST HEMMA, JAG GÖR DET JAG TYCKER KÄNNS BÄST FÖR MIG SJÄLV
DET ÄR VÄL JAG SJÄLV SOM BESTÄMMER VAD JAG SKA GÖRA, INTE ANDRA HELLER
SÅ BRY DIG F*N INTE VAD JAG GÖR O INTE GÖR, SLUTA O LÄGG NER ENERGI PÅ ANDRA
DET GÖR INGEN NYTTA O TRYCKA NER FOLK. DET ÄR DET DUMMASTE MAN KAN GÖRA
SKAFFA DIG ETT EGET LIV O SLUTA O LÄGG DIG I MITT.
P.S: FEGT O INTE SKRIVA SITT EGNA NAMN O EGENTLIGEN SKRIVA "ANONYM"
WOW HETER DU ANONYM? SHIT VA FIN NAMN, DÖPTE DIN MAMMA O PAPPA DIG
TILL ANONYM, MEN VA FINT NAMN.
2009-10-25 @ 22:35:19 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0