jag vill bli stenrik!

Har ju varit i Valbo idag. Hittade en massor av kläder, oh herregud! höger o vänster. vänster o höger, herregud! blev så himla kär i kläderna. Köpte brun utan sol på maxi i Sandviken. Så ah, sen har jag fixat lite grejor här också. Men inte städat mitt rum. Ligger en massa kläder i min säng, värsta berget ju haha, ligger dvdfilmer huller o buller. Smink över hela mitt skrivbord, hårsnoddar o hårspännen, örhängen, hörlurar, och massor av saker. Så jag måste verkligen städa nu. Och tvätta min spegel och byta lakan osånt i sängen. Hatar blått till mitt rum! ROSA SKA DET VARA! hihi. Innan jag börjar så måste jag köra iväg Evelina med en traktor. För hon älskar mitt rum, hon vill knappt lämna rummet. Men ja nu ska jag sätta på musik och börja städningen. Blir mycket bättre när det blir klart. Men nu ska jag börja, tror nog inte att jag skriver mer senare ikväll. Skriver imorgon när jag har vaknat. Finns på mobilen. Ses imorron lovers <3


2009-10-17 @ 21:39:52 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0