jag hatar dig

Senaste inlägget jag gjorde imorse vet ni ju, men på morgonen hade vi klassråd. sen svenska, typ bokrecention "stavning". så ska jag få betyg på de. så jag skrev rätt så mycket. ska fortsätta sen i helgen, så jag ska helst sattsa på vg eller helst mvg. som jag sa till ingegerd, om jag får ig i dehär då va de fan onördigt att jag har suttit här o hållt i en penna och tänkt och skrivit tittat tillbaka i boken och kämpat ner bra meningar. ah men efter svenskan så skulle jag göra omprov i engelska som jag tydligen hade missat. gjorde den på en halv timme. sen efter de gick jag till bilden, skulle rita av solroser? kunde inte ens rita när jag hade kramp i handen. Efter det lunch inte så gott. nå jävla sopa. usch!. Sen köpte hanna baguett. Gick ut och satte oss. pratade om massa saker, som är såklart hemligt. Så gick vi in och hämtade våra fysik grejer och gick till fysiksalen. Den lektionen kunde inte jag va tyst faktist. Sen slutade lektionen, hade spanska. hade ragnhild och hon kan ju inte spanska? värsta vikarien haha. gjorde provet sen gick jag. Väntade på so lektionen i ca 15,20 minuter. Gjorde typ landskap eller va man nu ska kalla de. Philip bah: Mathilda!. kolla makaronien.
hahahahah då as garvade jag. hahaha!, värsta sär. sen slutade lektionen tog alla mina 5 PÄRMAR HEM! bl.a matte,so,evelinas sopärm,engelska,svenska, åh herregud! hade jätte ont i armen. Ska typ duscha och kolla på film och vila en stund sen måste jag göra engelska. Även om jag inte vet vad man ska göra. Men skriver mera senare. finns alltid på mobilen, pusspuss <3

2009-10-01 @ 15:46:53 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Cammebooi

Fin design! Vad tycker du om våran design då?

2009-10-01 @ 18:50:45
URL: http://boois.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0