inte den människan som gillar o..

GÅ UPP TIDIGT!. "suck", kan inte. trött trött och trött. orkar verkligen inte, speciellt när man vaknar vid 4 tiden och kollar på mobilen, ååh om 2 timmar ska jag upp. inge kul alls, sitter här nu med b ara strumpor o trosor o bh, undrar om ja kan gå såhär till skolan undrar hur alla skulle tänka då. "jag har typ inga kläder som jag gillar". hehe ja. Tror jag går långdag idag. typ till tre. Hatar verkligen långdagar och specielllt gympa. Pratade iallafall med mamma igår om vad jag ville ha när jag fyller år, iförsig de är bara 7 veckor kvar kan man säga. Men nu ska jag göra mig ordning, klockan rinner ut som sanden, tiden går fort när man bloggar hihi. Men finns alltid på mobilen. puss <3 
Tänker tillbaks hur de var då. Saknar det otroligt! <3 :(


Stockholm 4 augusti. Saknar den staden!
2009-10-05 @ 06:52:43 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0