HOME!

Åkte till Valbo vid ett tiden. Köpte skor på skopunkten, kollade efter jacka på stadium. hittade ingen. sen h&m typ kärringjackor?. sen intersport usch nej!. inte min stil. Sen lindex fan va fula. Sen en affär som jag inte kom ihåg där köpte jag min jacka. äkta märke var det iallafall. Sen blev det Sandviken, fick en deospray utav mamma. Behövde verkligen för min är nästan slut. Sen åkte vi hem. var borta ca 4 timmar typ. Men nu ska jag slappa och kolla på film tror jag. på kvällen ska jag kolla på ensam mamma söker. Så bra!. Men nu ska jag kila iväg till min underbara sköna säng, alla älskar den hih!. Men ah smsa ikväll. puss! <3

jag saknar dig gubben.
du kmr alltid att finnas för mig.
du försvinner aldrig! <3

2009-10-04 @ 17:24:28 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0