hjälp! döden är så nära

Va hur trött som helst igår. Somnade direkt, gud va skönt. När mamma kommer o väcker mig på morgonen "om jag ska försöka gå upp själv när de är skola då skiter jag i de såklart". så ligger jag alltid så j*vla skönt i min säng. Så måste jag gå upp också. Gaah! Men ska göra mig iordning nu hade jag tänkt. Vet knappt vad jag ska ha på mig mer än underkläder. Skulle vart skönt med mjukiskläder kanske. Oså vill jag ju ha mina trasiga jeans. Hmm. Äsch! Jag tar mjukiskläder, Har ju gått runt med jeans jätte länge nu. Oj! kl är redan 06.55 ! oj. Måste fixa mig nu. Hörs sen, Puss :* <3 Kommer hem vid tre tiden.


2009-10-13 @ 06:57:09 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0