hemma

Skoldagen är slut. Skönt! ah men jag slutade iallalfall 14.00 men jag skulle egentligen sluta tolv men jag hade så mycket o göra. så jag var tvungen o stanna kvar i två timmar till. Hade både träningsvärk, migrän, o ont i magen. mm jätte kul! så ah, fick ig igen på mitt soprov även att jag gjorde hälften. ah de betyder en sak plugga mera blonde. så när jag gick hem så ringde jag mamma. sen var jag hemma åt lite. o kollade lite i reklamen. nu håller jag på med att installera nya msn. så ni som skriver med mig på msn nu, så installerar jag nytt. men idag blir det o plugga matte. ska minst göra 20 uppgifter. och de tror han att jag kan göra? haha då drömmer han för mycket. men nu ska jag fixa lite grejer. hörs sen. pusss :* <3


2009-10-22 @ 15:28:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0