Hatar school

Gick upp vid kvart över sex. Fixade mig lite, tjaffsade lite med evelina, sen blev de skolan. Hade no, fick göra provet som jag missade i fredags. +att jag inte hade pluggat på heller :o ah så nu läser vi om tobak. hah very funny! jag kan allt om de (a) ja sen hade vi håltimme i typ i timme och tjugofem minuter. Så jag och hanna gick hem till mig, rastade musse. satt lite vid datorn o tog lite bilder. Sen kilade vi iväg till skolan. vi pratade såklart om snygga killar på vägen till skolan. hihi!. Sen hade vi skit spanska. Kollade på nån film? och Malin tog min mobil ;o bara för att jag smsade?. värsta taskigt. så fick jag inte ha mössa på mig heller. de va liksom jätte kallt. Sen åt vi lite. ah eller jag rörde knappt maten. Drack bara vatten, sen blev jag en privat psykolog till Evelina. Pratade minst i trettio minuter. Sen pratade jag lite med Becca haha värsta cp. Sen drog vi till bildsalen. Fast då skulle vi inte ens va där? så vi skulle va nån annanstans. eh så skulle vi rita nått. typ shackbräda eller nåt?. Sen sista lektionen var de gympa, vi hållde på med kompas o karta och allting. skit tråkigt men fick iallafall sluta tidigare av schysta micke!, ah sen drog ja hem. ah eller hem o hem. pratade med nän. sen gick jag hem! ah eller jag fick skjus!. sen tittade jag på lite tv. sen gjorde jag klar min j*vla bokrecention. Hur dålig som helst, men skrev rätt så mycket, Så jag sattsar HELST PÅ VG eller som sagt MVG!. Men nu ska jag göra lite grejor. Hörs senare då. puss! :) :* <3

h&m <3
2009-10-05 @ 19:00:32 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0