har skämt ut mig.

som sagt hade jätte tråkigt på håltimmen. sen iallafall vid två tiden så gick vi upp till parkhallen, bytte om. uppvärming, sen spelade vi såklart vollyboll (y) . och när jag skulle skjuta iväg bollen till andra sidan nätet så skjöt jag istället UPP I TAKET! vid alla lampor så fastnade den där uppe i taket på nån lampa ;O ! alla bah; oooh jävlar mathilda! oså applåderna dom. aahha jag skämdes som bara den. oh skäms som bara den. kommer höra mycket imorrn om dedär haha. men ja kollar såklart på stockholm boogie. hihi! ah men nu ska jag duscha o plugga engelska, så de här blir mitt sista inlägg för idag. men om ni saknar mig för mycket så finns jag annars på mobilen. men jag skriver mera imorrn. bloggen kan jag ändra lite senare. pppppppusss älsklingar :* <3





2009-10-20 @ 15:48:33 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0