Har kläder nu äntligen

Nu har jag äntligen kläder. Väntar bara på att mina jeans ska torka lite till. Annars sitter jag här med min kofta o linne. Liiiite kallllt! Men nu ska jag göra mig iordning slutar kvart i två. Kanske tidigare om vi håller käften på matten. De är så sjukt. När vi börjar lektionen då säger han att vi ska få sluta 8 minuter tidigare. Och vi brukar prata rätt så mycket så vi kanske inte få så mycket gjort. Ah eller pluggisarna får det men inte vi som inte orkar. Men då när alla pratar, så säger han att han minskar en minut för vi pratar. Han säger bara så här: Nu pratar ni alldeles för mycket, nu får ni sluta 7 minuter tidigare. Så håller han på så hela tiden, Förut fick vi sluta 2 minuter tidigare. Ja vi är som vi är. Ska sy min kokmössa idag på syslöjden. Grå och rosa o vitt. Lätt snyggast! Men nu ska jag fixa mig här nu, finns på mobilen om de är nåt. Skriver mera senare när skoldagen är slut. Puss <3

jag älskar er alla som läser min blogg.
puss på er alla :* <3


2009-10-09 @ 06:43:17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0