har gjort minst 14 uppgifter

Har pluggat matte ikväll, för att jag ligger lite efter. så jag har minst gjort 14 uppgifter! och jag lever! Woow! ska vi göra vågen haha!. Men har nyss kollat på mammas pojkar. Jag gillar verkligen det programet. så himla bra, det bästa som finns nu på tv4. Värsta fjortisar men ah man är van ju. Men nu ska jag byta om o så ska jag sova. Jag ska inte vara döende imorgon som jag brukar vara på morgonen. Men det här är ju sista kvällen jag behöver gå o lägga mig i tid. För det är ju höstlov nästa vecka. Wiiiho! Äntligen =) Så ja, Imorgon ska jag fixa mig header again. Men det är ju kul o göra om bloggen tycker jag. Men nu ska jag stänga av datorn. Men skriver mera imorgon när jag kommer hem efter skolan. Så puss lovers :* <3


2009-10-22 @ 21:04:53 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0