Halv fyra i säng

Godeftermiddag allihopa. Har precis kommit hem. Har varit i Gävle o Valbo. Va tvungen o byta minabyxor. Så fick ett par nya istället. Sen köpte jag ett armband. Sen åkte vi hem, hämtade lite grejer på posten också. Hämtade biljetterna till december. Ja som sagt. Somnade vid halv fyra imorse. Var pigg som en gris ju. Så egentligen skulle jag kunnat varit uppe längre. Men då hade jag sovit bort hela dagen, så det är ingen idé. Men nu ska jag fixa the sims 2 året runt igen. De funkade tydligen inte igår. Jag fattade inte vad man skulle göra. haha!. Så tecknisk är jag (y) men jag ska ändra min blogg sen iallafall. Men puss på er <3


2009-10-28 @ 15:55:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0