Gäääävle, Vaaalbo, Saaandviken,

Hej allihopa!

Vid ett tiden åkte jag till Gävle. Gick på stan o så. Köpte bara dvdfilmer, ah eller mamma köpte. Sen åkte vi vidare till Valbo. Hittade en mobil som jag skaaaaaaaaaa ha! så det så, sen fick jag ett sims spel "året runt" utav pappa. istället för smink hehe. Smink behöver jag ju också, men jag har ju tjatat hela tiden på sims spel. Så ja, jag tog de valet nu. Sen åt vi på ikea. sen gick vi vidare in på köpcentrumet. Mamma köpte ett par mjukisbyxor åt mig på bikbok, och ett linne på ginatricot, och trepar trosor på h&m. Sen köpte jag ett par svarta jeansthigst på ginatricot, och ett guldhalsband. Så det var dagens shopping. Mer blir det väl. Men nu ska jag installera sims spelet. Sen ska jag kolla på eva & adam. Men ah lägger väl in ett inlägg senare ikväll. pusss :) <3



2009-10-27 @ 18:45:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0