dagen

Började med att jag gick upp vid kvart över sex. Fixade mig, höll på o somna när jag sminkade mig haha. Ja , oså när jag skulle logga in på bloggen så va den värsta seg. shit fick ju fan damp. haha! gick till skolan vid kvart i åtta. Började med engelska, typ ingen fattade läxan tills idag. då fick ju Maria damp på oss. Herregud haha! Så efter det blev de teknik. Efter de så cyklade jag och hanna till ica o köpte nudlar. Gillar inte de så mycket men de duger väl. Åkte hem till henne o fixade dedär. Sen efter nån timme så cyklade vi tillbaka till skolan. Hade so. Skrattade hela den lektionen. Ingegerd bah: Men måste ni hålla på o skratta hela tiden. Men ja. De som va nice de va ju att vi fick sluta 10 minuter tidigare, sen matte. Skit tråkigt. Fick gå ut ett tag för jag o hanna pratade så mycket. Sen gick vi in igen. Sen slutade vi vid kvart i två. Väntade på Evelina i nån kvart. Så satt vi i skolan ett tag innan vi skulle ut o promenera. Gick en lååång runda idag faktist. Ah så har ja ätit oså. Ska kolla på film med Evelina nu. Skriver mer sen, Juste har ju lovat er om att jag ska skriva om mitt liv. Skriver de ikväll så ni vet. :) jag lovar er det!. pppppuuussss <3
 
2009-10-14 @ 15:49:26 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0