Blondie drar till Gävle

Har precis kommit hem från f*ck skolan :))
Först No "kemi". Sen hååååltimme. Pratade hela tiden hiih
sen blev det fittspanska. Hatar verkligen det!
Sen håltimme igen. Va så j*vla kul.
Hanna och jag håller på med massa hela tiden
haha. På bilden va de lätt roligast,
vi "skapade" en familj.
vi tog namn från lärarna iskolan


Jag var pappa vid namn Per-ole.
Hanna var mamma vid namn Ragnhild
Simon våran son vid namn Conny
Stoffe våran hund vid namn Anders
Simon våran kusin vid namn Ingemar
Jocke våran farfar vid namn Svante

Haha! Jocke är min pappa haha f*n va bäst!.
Pratade o skrattade o skämtade i minst 1 timme
Va så himla kul. 7b ÄR BÄST! i looove!

Men nu ska jag fixa mig lite o byta kläder så drar jag till Gävle
Finns på mobilen hela tiden. PUUUUUSSS SÖTISAR :*


2009-10-12 @ 14:22:10 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0