Blonde love Gävle

Va i Gävle i minst 5 timmar. Riktigt nice
Blondie love Gävle.
Evelina och jag gick runt där på stan+gallerian nian.Och massa andra ställen
Vi blev mest kär i smink och kläder. såklart vi är ju liksom systrarna smink haha
Aja, Hon och jag bestämde oss för att vi ska sluta o dricka cider "iallafall jag" och
massa annat godis osånt. Dricka mer vatten istället för läsk osånt. Och vi ska ut
och jogga osånt. Kan ni tänka er? Vi säger att vi ska ut och jogga? liksom hallå?
haha. Men vill man gå ner i vikt så vill man. Sen vid sex tiden drog vi till Max o åt
sen blev det City Gross "Cross" . Gick runt där typ i en hel tråkig timme.
Evelina o jag hittade lite najs där. Såklart var det hårspray & kondisar haha!
Men som sagt. vi kom till o med på att vi skulle åka till Sandviken o simma.
Förut bodde jag typ där på parkbadet när jag var liten. Då kan jag säga att
jag var jätte smal. Smal som en liten pinne. Herregud alltså.
Så vi bestämde det. Och efter det blir det stan hihi. Sen blir de tjocka oss på donken
haha nej. Vi har lovat nu. En gång för alla. Ja vi har till o med lovat två gånger.
Men som sagt. Har kollat på Färjan 3 idag. Älskar det! Wiiiho!. ÄLSKAR GLEN & HÅKAN
så himla snygga. Men ja. Ska tvätta bort mitt smink o byta om, så blir det äntligen
sova. ååh! finns absolut inget bättre o sova o shoppa.
+ Jag vill bo i Gävle (a)
Seriöst fanns jätte söta killar där. Shit asså,
Men nu ska jag kila iväg. Och imorgon blir det döden för mig.
Jag kommer hem döende på kvällen imorgon.
JAG SKA HA UTEVECKLINGSAMTAL !
Och det betyder. Att hon kommer o klaga på mig att jag pratar o skrattar för mycket"säkert"
Men får se hur det går. Som de va idag på lektionerna så var jag pratig. "De är jag varje dag"
Men ha det bra. Skriver mera imorgon när jag vaknar. Så puss på er alla. Ni är så j*vla söta :*

VEM HAR SVERIGES SEGASTE DATOR DÅ?
JO JAG!. FÅR VÄNTA MINST 10 MINUTER
FÖR ATT DET SKA BLI KLART MED BLOGGEN


2009-10-12 @ 21:28:51 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0