alltid blond

Har kommit hem från skolan nu för en 45 minuter sen.  Har nyss ätit och pratat med min kära syster i telefon. Ja vid 17.30 åker jag till skolan again. "utevecklingssamtal" vid namn " JAG HATAR ". Men ja. I helgen vill jag åka till Valbo. I need money! I need make up. I need brun-utan-sol. Hihi!. Ja. Hoppas att de går bra senare för mig på utvs. ah, Typ 2 timmar kvar. Ska duscha o sånt nu. Men hörs senare när jag kommer hem skirver MYCKET mera nu. pusss (:

är & förblir blond!

kolla min blogg hela tiden älsklingar ;)



2009-10-13 @ 15:47:28 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Papaa

Ja så farligt vad det ju inte !!! ge fan i telefonen och prata så mycket på lektionerna så går nog bättre .. ja så fixa engelskan !!

2009-10-13 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0