Valbo idag! Grattis bästa farbror :) <3

Hejjs.

Vaknade vid elva tiden,kollade på tv en snabbis sen tog jag en dusch sen fixade jag mig lite, sen åt jag, sen pratade jag lite med farmor. sen vid halv två tiden åkte mamma jag o evelina till valbo. träffade john o veronica, första gången jag träffade henne. hon va as snäll ju (: ja hon är ju blond också (a) haha, ah sen ikväll kanske de blir o åka till hofors. ska typ fira john "min farbror" för han fyller 36år idag. men får se om ja orkar. annars blire o va hemma o ta en cider o sånt. men nu ska jag laga mat till mig. Pusss på er :) <3

15 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR!

2009-11-14 @ 16:26:03 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0