Vad som behöver handlas hem

* Smink
* KLÄDER
* Ny vinterjacka
* Vantar, stjal,
* Skor
* Smycken
* Ny plattång
* Mobil
* Hårfärg


Allt det här behöver verkligen jag! Helt otroligt! Jag har nästan inga jeans. Jo visst har jag, men dom är inte ens snygga. Och mitt smink är snart slut, Min vinterjacka är så konstig. Rött passar ju inte till allt heller.Så jag ska köpa en på stadium när jag får pengar utav farmor. Sen vantar o en stjal, måste jag också ha. Mina vantar är så slitna och min stjal är så tunn. Och skor är det absolut det jag behöver, jag går fortfarande med mina fula nike skor, hatar verkligen dom jag ska slänga dom åt helvete! Sen måste jag köpa nya skinnskor, sen ett par andra för åttahundra elr nått. Sen smycken, jag vill ha nya örhängen,armband,halsand,ringar o allt. Jag har haft mycket med sånt förut men av nån anledning har jag slutat med det! Känns så nacket o inte ha nåra örhängen i och inget armband o sånt. Och min plattång är värsta bränd. De luktar bränt över hela huset, så är den inte bra heller. Och min mobil kan bara dö, När jag går in på min kontaktlista, och när jag kommer till halva så stängs den av? Av nån anledning vet jag inte varför!. Och hårfärg vill jag ha för att jag vill se fresh ut i håret och den förbannade utväxten, jag måste köpa det! och om inte mamma vill färga på mig så tänker jag fråga någon annan. Så det så!
2009-11-16 @ 20:31:24 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0