Strömavbrot

Mmm as nice de va imorse då. Orkade inte gå upp la i sängen minst en kvart, aja de va typ as mörkt i huset. ja fick fan lysa med mobilen haha. fixade mig, så fanns de ingen ström ju. så jag fixade knappt håret. så fick jag stå med mobilen för o lysa när jag skulle sminka mig. haha. gick iaf till skolan, började med engelska. jävla kärring hon är asså! tål na inte. sen hemkundskap. sen håltimme. sen sa vi igår hanna o jag o amanda att vi skulle typ va o "praoa" på barnskolan idag haha, så vi fick va me 4or på matten, alla va typ cp. dom satt så konstigt, en satt bakom en byrå. en satt under ett bord? hahaha! så cp. o dom får ha mobilerna framme på lektionerna, i 6an fick fan inte vi ens kolla hur mkt kl va. alla klagade på de för dom skulle se om nån har ringt elr fått sms, haha. men ah. sen åt vi, ah eller åt o åt. jag rörde inte ens fisken. tänk jag har inte ätit fisk på minst 5 år! sen när jag hörde att de va fiskrens. usch! sen så satt vi i cafeterian me david oskar oliwer fredde, fick nå damp på oskar. han är den drygaste personen som finns! o david "hällde" grillkrydda i mitt hååår :o men han sa att han inte gjorde de, men man vet aldrig me han. o oliwer sa att jag va dum på alla sätt. mmh han också ibland. sen pratade vi om jägarstugan o stockholm o 6an o en massa. sen hade vi so i en halvtimme, sen matte. sen slutade vi typ kvart i två. ska typ "plugga" spanska, matte. mmh as kul. men ah de va dagen de. sen ska jag typ sova ett tag. är så trött, sen kolla på andra avenyn. för ja kom typ inte ihåg va som hände igår. måste kolla två ggr för ja ska fatta haha. men ah finns på mobilen (: puss <33


2009-11-11 @ 14:26:00 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0