Sorrrry my beatiful blogg

Vaknade vid elva,tio tiden typ. Kollade på nån film, sen duschade jag o satt på mig mjukiskläder. Och mamma och jag skrev ner alla filmer vi har hemma + som vi har spelat in, för att vi vet vilka filmer vi har. Vi har ju 2 lika filmer också. Ja och jag räknade filmerna så hade vi 372 filmer! Plus att nåra filmer har mammas kompis också det är väl typ 10 st. Tänk vi har kanske över 380 st filmer. Och jag har nästan tröttnat på alla. Ja som sagt, där satt vi i 2 timmar. Sen har jag städat mitt rum. Jag gjorde nästan inte det igår. Så jag gjorde det idag. Så nu har jag nya sänggrejer i sängen. Så har jag rakat benen o smörjt in mig i brun-utan-sol. Nu ska jag bli brun o fin igen, sen blir det o köpa foundtation så det passar in me hudfärgen när jag har brun utan sol. Sen måste jag bli blondare. Mååååste verkligen!!!! och köpa en ny svart snygg vinterjacka. Och vinterskoooor, jaja måste fråga nån om nån kan hjälpa mig med en ny header, jag hatar min blogg nu. den är inte snygg längre.
Men ja, puss på er sööötisar!!! <3

Och nu alla bloggläsare. Så ska jag blogga mera! Jag ska ta nya bilder och fräscha upp bloggen till veckan har inte haft tid den här helgen. Föörlåt sötisar! Lovar att jag ska fixa den till veckan.


2009-11-22 @ 20:22:18 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0