Skriver lite om idag:

Hade engelska på morgonen, gick väl bra. Sur kärring säger jag bara. Sen va det hemkundskap, vi skulle baka äppelmuffins ist för äppelkaka. Så amanda o jag kände oss som hemmafruar. när vi diskade o allting. Ah eller vi sa "kåta hemmafruar" istället för desperata hemmafruar. Aja muffisarna blev typ brända haha. Sen va de lunch men åt inte, äckligt o äta fisk. Sen typ gjorde vi inte så mycket. hade so efter, ingegerd fick typ damp på oss när vi härmade henne de hon gjorde. och att vi pratade. Men sen va de matte. så sprang jag till katedern för ja ville sitta där så vare typ såndär stol me hjul på. så satte jag mig på den, så ville hanna också sitta där. så försökte hon sätta sig breve mig, sen puttade hon bort mig från stolen så jag landade på arselet, fan vad jag garvade! såg säkert fult ut!. sen fick jag typ en lättare bok för ja fattar inget (a) ah men sen gick ja hem, har kollat på gossip. och nyss har ja kollat på andra avenyn. Men nu ska jag typ kolla på tv, puss på er <3
2009-11-18 @ 17:16:37 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0