Seeex dagar kvar

De va lungdag idag som tuuur va. Annars hade blondie ballat ut direkt. Typ först pratade ingegerd om en massa skit, sen skulle vi typ ut o gå en promenad. Och de orkade inte jag så man va tvungen ändå. hanna o jag gick hem te henne en sväng sen gick vi tillbaka till fitthedäng. Jaa vi skulle tvungen kolla på en film om Moses. Asså jag fattar ingenting om de. Va har jag för nytta i livet om att veta hur Moses levde? Ingen nytta alls enligt mig. Sen läste typ Ingegerd nån bok för oss men who cares. Orka sitta o lyssna, satt o spamma på natalie o skrev "moget". Sååååå kul! Sen pratade vi så mycket så hon slängde ut oss typ, ah eller hon sa till oss rätt så mycket så vi gick ut helt själva av våran egna vilja. De är ju sjukt! Så fick vi makorna som var kvar i caféterian. Jag som va så hungrig, vilken tur jag hade. Men ja nu är jag hemma måste plugga engelska,fysik,spanska, sen skriva min uppsats om "Micheal Myers" Ska hitta på en egen uppsatts om han fast bättre såklart. Den ska absolut inte vara som filmen. Den ska va helt klockren. Tummen upp på det. När ingegerd ska läsa den då ska hon fan skita på sig av skräckhet. Hahah!


Pussssssssss så länge <3

Philip gjorde en bild på Ingegerd
Och grattis philip på din 13 års dag :)
2009-11-23 @ 14:07:27 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0