saknar 11 juni 2009

shaaa alla . idag har jag och evelina kollat på hockey haha! sverige mot finland. för vi hade inge o göra, så vi kollade på det. finland vann såklart -.- ssug ! sen kollade jag lite på halloween, snackade med previs om sjukhus o en massa haha. aja sen kollade jag på the dudesons elr va de htr, så sjukt! sen kollade jag på ensam mamma söker. blev så jävla arg för den där helena valde oscar JÄVLA LAMMKÖTT säger jag bara. 12 år emellan dom? sjukt. aja ska duscha nu tror ja. sen ska ja sova. ska upp kvart över sex imorrn ooh! hata. har iaf bara tre lektioner imorrn. hade vart bra om man la upp alla lektioner samtidigt typ så man slipper alla håltimmar så man kan sluta tidigare. ååh va tänker dom me egentligen, röven tydligen. ah men nu ska jag kila iväg, puss på eeeer :* <33333


2009-11-08 @ 21:20:28 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0