pippi långben

Började med klassråd på morgonen, hur sugit som helst, sen svenska. skulle skriva typ uppsatts, ska sattsa på vg elr mvg. oså sen vare pedofiltid "profiltid" gjorde inte ett piss, elr satt o skrapa på en svart planka elr vafan de va. kan lägga ut en bild sen. ah sen va de lunch åt lite iaf. sen va de liten rast, sen va de no. sen spanska,sen so. as tråkigt! men ja skrattade iaf hah. sen på vägen hem så skrattade jag som bara fan me natta. de är typ polaker som bor på gatan o vi mötte dom när vi gick hem, o dom kan typ inte svenska. så vinkade hon te oss, så vinkade hon typ vid knäväcken. asså jag skrattade så jag kunna lägga mig på marken, hahahahahahahaha! va så jävla kul. aja kom hem vid halv fyra. har inte gjort så mkt, ska väl kolla på tv oså. men ah puss <3


2009-11-19 @ 17:32:07 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0