miss

gick o la mig sent inatt "inge ovanligt". va så suger på cider så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. men ah. hade en as konstig dröm inatt asså. jag stog på en busshållsplats vid efyran mellan sandviken o kungsgården.jag hade musse med mig också,sen stannade en bil en bit bort från platsen. då blev ja så jävla rädd o sprang där ifrån. jag sprang till kungsgården. jag blev så rädd o arg för att musse sprang ifrån mig. sen tog jag typ bussen till hammarby från kungsgården. så sprang jag hela vägen till storvik. sen tog jag en annan väg hem, så satt jag helt plötsligt i en bil. utan tak o allt. sen kom en as läskig gubbe o körde in i min bil. då blev jag as rädd o skrek o körde hem med panik. sen va mormor o mamma hemma. sen sa jag att de va en gubbe som stannade vid busshålsplatsen. och att jag sa att han såg ut som en ganster. hahaha! dom bara skrattade när jag sa att jag sprang från sandviken till kungsgården, och till hammarby,och hem. och att gubben körde in i mig. ooh! låter inte så läskigt, men de va as läskigt! haha, men har nyss duschat. sitter här med handduk nu, ska klä på mig nu. ska äta nåt sen också, usch idag är det söndag. hatar o lägga mig i säng tidigt för att ja ska upp tidigt till skolan? ååh. men nu ska jag sätta på mig kläder. blir mjukiskläder som vanligt. men puss påer (: <3




2009-11-08 @ 12:53:43 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0