Mina känslor för dig, du vet vem du är

jag vill att du ska förstå att du är den bästa människan i mitt liv. du är allt för mig,. du är den enda som har lyssnat på mig när jag har pratat ut. som ingen annan har lyssnat på. jag tänker tillbaka sen första gången du skrev på msn till mig. viktor gav min msn till dig, och jag kom ihåg att jag va värsta osocial. Första dagen ringde du mig, sen då började vi prata om va som helst. Jag tänkte såhär " tänk om de blir han och jag " jag minns än idag första gången vi träffades, sista april. du ringde mig för du ville träffa mig. och det kunde inte jag säga nej till. så träffades vi i nåra minuter, efter när vi hade träffas så ringde dumig, ja kom ihåg att jag somnade i tele när vi pratade. dagen efter träffades vi med. du tog bussen hit till storvik. jag glömde bort tiden du skrev på msn. men jag hann iallafall. hela vägen ner till storvik var jag nervös, även om att vi träffades på kvällen innan. när jag kom fram såg jag inte dig. men du döck upp efter nån sekund. du gick fram till mig med ditt fina leende. vi stog o pratade om allt o inget. sen gick vi hem till mig. vi pratade o skrattade, sen började vi kasta kuddar på varann. sen kollade vi på filmen halloween, du låg tätt intill mig bakom mig, du hade din arm runt min nacke, din andra arm runt min mage, jag kände mig trygg när jag va med dig. massa annat hände, senare på kvällen följde jag me dig till bussen. kramade dig och sa hejdå. hela helgen tänkte jag på dig bara dig. sen skrev du en text åt mig, mina ögon blev tårögda, jag grät hela kvällen. dina ord gick rakt in i mitt hjärta. sen 11 juni 2009 skulle vi träffas, dina kompisar var där bl.a pervis o koffe. dom va schysst, sen kollade vi på filmen fredagen den 13. men jag fattade den inte, så de blev en annan. när vi låg där i din säng. tätt intill varann. kände dina andetag på min kind. du kysste min kind, sen kysste vi varann. de kändes så rätt, kyssen värmde i hjärtat. När jag kom hem på kvällen frågade du på msn "är det du och jag nu?". de klart att de är. De är en dag att minnas hela livet. Går aldrig o glömma sen dag ett. Nåra dagar senare cyklade du hit med pervis från åshammar. jag gick o mötte er, ni bara klagade på att de va jobbigt o cykla. vi gick hem till mig, slängde oss i sängen, men inte pervis. men när ni skulle cykla hem så sa du o kollade in i mina ögon "älskar dig bejb". du fick mig att le, oh jag älskar verkligen dig. att allt kändes rätt med dig. vi var så lika på alla sätt. fattar inte varför de gick för fort, de gjorde inte det. det hände ju sista april. o vi blev tsm i juni. du visste ju att jag älskade dig mer än allt på jorden. och jag ljög ingenting, jag ångrar ingenting, de ända jag gör är o saknar dig, jag tänker tillbaka från första början, hur roligt vi hade de. alla texter du skrev. alla låtar du sjöng, alla kyssar,kramar,stunder,skratt allt! allt saknar jag. jag vill inget annat än o va med dig. jag har ju aldrig kännt så här för nån. och jag dissade en person bara för o va tillsammans med dig. han va kär i mig, men jag var ju stört kär i dig o du i mig. men de jag försöker säga är att du är allt för mig. jag tänker tillbaka hur verkligen lycklig ja va med dig. jag älskar dig hur mycket som helst. du är den bästa som finns. bara om du förstog de o inte skita i det. jag vill inte ha de såhär längre, att vi inte pratar lika ofta som vi gjorde förut. när vi ringde varann rätt ofta. jag saknar dig i luren, när jag hörde dig skratta. du fick mitt hjärta o slå, du fick våran kärlek o lysa över världen. solen lyser bara för dig o ingen annan. du är den stjärnan som lyser klarast på himmlen. du är den som kan springa igenom elden, du är den vackraste på jorden. hoppas att du tänker på vad jag menar när du läser det här. och jag vill säga förlåt om jag har gjort dig nåt. jag hoppas att du förstår mig i den här texten, taskigt med ord men de är rätt många meningar som jag vill att du ska veta. är det bara jag som tänker tillbaka? har aldrig du gjort det? men du ska veta att jag älskar dig mest av allt. och jag har aldrig varit så här kär i nån annan. det här kallar jag min första kärlek.

idag är det fem månader sen.. 11 juni - 22 juni 2009


(dålig text, men jag försökte)

2009-11-11 @ 16:27:07 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0