Min sweetblogg ska bli bättre & mycket mera rosa!

Trött dag kan man säga. Jobbigt, hade först matte de är inge vidare o se framimot längre. Sen spanska vill bara byta byta byta! Sen svenska, måste skriva min uppsatts jag har döpt den till " David & Alexandra " skriver ner sen vad den ska handla om. Sen lunch, sen håltimme. Heeeela högstadiet hade håltimme samtidigt på lunchen så skulle andreas och kristoffer dansa. ah eller dom ville själv, såg så jävla fult ut. Alla stog utanför matan och filmade och skratta åt dom. Lite omoget. Sen va det so kollade bara på filmen om moses. Men jag satt o tänkte på nåt annat istället. Sen håltimme och jag och amanda va nere på slöjden ett tag, sen va vi till dom som hade trä. och stackars David som blev utskälld utav dumma ingmar. Usccch! Jag och Amanda tänkte fråga om vi fick kondomer utav skolsköterskan, men vi knackade på men hon va inte där. Aja sen gick vi upp till parkhallen, vi skulle ha gympa. De va rätt så kul. Sen när lektionen var slut så pratade vi om bhåar med Kristoffer haha. Aja sen pratade vi om vaxa kuken med Alina och vaxa röven oså hahaha. Aja kom nyss hem ska duscha nu. Vänta tills den där konstiga gubben ska åka snart ifrån mitt hem, vetinte vem det är! Men skriver mera senare måste plugga tills imorgon ska ha nå läxförhör om engelska. Pusss så länge <3


2009-11-24 @ 15:42:56 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0