Man kan ju dö av båda

Vägrar o ta den här sprutan.
jag har ju inte fått dom andra inflenserna förut t.ex fågelinflensan o sånt,
då kanske man inte behöver ta den här sprutan eller?
jag är osäker. man kan ju få inflensa i en hel vecka o kanske längre,
kul o inte göra nånting bara för att man har blivit drabbad av en massa
skit i en spruta. Och jag ska ta den här sprutan imorgon,
och jag vågar liksom inte. Jag tog ju alla andra
sprutor osånt förut i skolan.
Men det här har ju folk dött utav ju
De klart man är rädd då. Man kan ju kanske dö om man inte tar den
Och man kan ju dö för att man tar sprutan.


 

2009-11-04 @ 06:43:01 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: eevveh

till dig din anonyma jävla fitta, vågar du inte visa ditt fula namn eller? kom och var lite kaxig mot mig så ska du få se vad som händer. lite spö kanske du ska ha ditt jävla äckel! asså, passa dig jävligt noga din fula jävel!! du är så jävla feg. det är du som är en jävla fittslickare och inte vågar ta sprutan utan mamma. fyfan. kom och bråka med mig din lilla fitta :))

2009-11-05 @ 07:24:43
URL: http://eeevveh.blogg.se/
Postat av: eevveh

man kan inte dö av den här sprutan -.- du som inte hört vad man sagt. dom som INTE tagit den har dött. dom som TAGIT den har INTE dött..

2009-11-08 @ 19:41:59
URL: http://eeevveh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0